Web Analytics
Internet Banking
Codice utente: Utente:
{{#each .}}
{{Title}} {{#each SummaryLink.SummaryLinks}} {{#if OpenInNewWindow}} {{Title}} {{else}} {{Title}} {{/if}} {{/each}}
{{/each}}
Internet Banking
Codice utente: Nome utente:
La nuova password deve essere composta da 8 cifre.
Ecco alcuni consigli utili per scegliere una password sicura: evita il riferimento ai tuoi dati personali, come ad esempio la tua data di nascita, il tuo numero di cellulare o il tuo codice utente; non utilizzare una sequenza crescente o decrescente di cifre (es. 12345678, 87654321, etc.); evita sequenze facili come 00000000 o 11111111.
{{#each .}}
{{/each}}

I'D LIKE TO ...

Press Releases Events & News Press Kit Contacts

Financial press release

22/01/2016 07:05

​Siena, 21 January 2016 – In order to ensure timely information to the market of the main data of the economic and financial situation of the Group, Banca Monte dei Paschi di Siena announces that, on 28 January 2016, the Board of Directors will meet for the analysis of the main preliminary results as of 31 December 31 2015.
Final results as of 31 December 2015 – as per the financial calendar – will be analyzed by the Board of Directors on 5 February 2016 which will be followed by the presentation of the results to the market also through the usual conference call with investors and analysts.