Web Analytics
Internet Banking
Codice utente: Utente:
{{#each .}}
{{Title}} {{#each SummaryLink.SummaryLinks}} {{#if OpenInNewWindow}} {{Title}} {{else}} {{Title}} {{/if}} {{/each}}
{{/each}}
Internet Banking
Codice utente: Nome utente:
La nuova password deve essere composta da 8 cifre.
Ecco alcuni consigli utili per scegliere una password sicura: evita il riferimento ai tuoi dati personali, come ad esempio la tua data di nascita, il tuo numero di cellulare o il tuo codice utente; non utilizzare una sequenza crescente o decrescente di cifre (es. 12345678, 87654321, etc.); evita sequenze facili come 00000000 o 11111111.
{{#each .}}
{{/each}}

I'D LIKE TO ...

Press Releases Events & News Press Kit Contacts

Financial press release

10/12/2016 18:45

​The Board of Directors of Banca Monte dei Paschi di Siena S.p.A. (the “Bank”) informs that it has not received any communication from the European Central Bank, regarding the request of extension of the term for the execution of the transaction previously communicated to the market, submitted on 7 December 2016. Therefore the Bank continues all the preparatory activities for the completion of the transaction. The Board will be called on Sunday, 11 December at 4 pm.